KATEGORIE:

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) tylko w celu budowy statystyki odwiedzin. Możesz zablokować tę funkcję w swojej przeglądarce.




Interaktywne symulacje i wizualizacje drgań


(034; 04.12.2012; blender, symulacja, burster, drgania, matplotlib)

Przedstawiam przykładowe realizacje symulacji i wizualizacji drgań układów mechanicznych wykonane w programie Blender oraz zaprogramowane w języku Python. Dzięki wtyczce Burster istnieje możliwość interaktywnego sterowania symulacją. czytaj dalej...

Udacity

(033; 25.11.2012; blender, symulacja)

Przedstawiam krótki raport z odbycia w tym roku dwóch darmowych kursów online ze strony Udacity.com. Blender został użyty tu do poprawienia efektów wizualizacji sterowania algorytmem PID.
czytaj dalej...

Burster - gry i nowości

(031; 11.08.2012; burster, blender)

Artykuł przedstawia podsumowanie dwu letniego czasu istnienia wtyczki Burster oraz dwie profesjonalne gry stworzone w Blenderze i wykorzystujące Burstera do grania online. Dodatkowo wspominam o artykule dla czasopisma blendercat.
czytaj dalej...

Burster 3D - tworzenie gier online

(030; 10.08.2012; burster, blender)

Zapraszam do przeczytania poradnika na temat zastosowania wtyczki Burster do publikacji online gier stworzonych w Blenderze:
Burster - publikacja online gier z Blendera

Skaner 3D - wtyczka dla Blendera 2.5

(026; 23.01.2011; blender)

Koncepcja projektu wtyczki dla Blendera 2.5 pozwalającej przetworzyć obraz video w siatkę przestrzenną. czytaj dalej...

Burster Plugin - Blender w Twojej przeglądarce

(025; 31.10.2010; blender)

Dziś ma swoją premierę Burster - wtyczka do przeglądarek internetowych umożliwiająca uruchamianie grafiki 3D na stronach. Dzięki Bursterowi wielbiciele Blendera zyskali możliwość publikacji swoich gier, prezentacji i wizualizacji 3D tak samo łatwo, jak publikuje się zdjęcia lub filmy! czytaj dalej...

Skaner 3D

(024; 18.02.2010; blender)

Prototyp skanera 3D z użyciem aparatu cyfrowego, liniowego wskaźnika laserowego i Blendera. (aktualizacja 03.03.2010) więcej...

Tekstury sterowane prędkością

(023; 03.01.2010; blender)

Metoda zmieniania koloru obiektów w zależności od prędkości, w czasie symulacji z użyciem BGE. więcej...

Blender Springs and Dampers

(021; 29.09.2009; blender)

Rozszerzenie możliwości Blender Game Engine o wstawianie sprężyn i tłumików opartych o skrypty Python. więcej...

Blender Live Shapes 2

(020; 23.09.2009; blender)

Kolejna wersja systemu dynamicznie zmieniających się obiektów 3D z wykorzystaniem obrazu pobieranego na żywo z kamery internetowej. Tym razem implementacja obsługi kamery bezpośrednio w środowisku Blender'a. więcej...

Blender Live Shapes

(018; 06.09.2009; blender, processing)

Koncepcja dynamicznie zmieniających się obiektów 3D z wykorzystaniem obrazu pobieranego na żywo z kamery internetowej. więcej...

Sztuczna inteligencja w Blenderze

(017; 27.08.2009; blender)

Przykład zastosowania silnika gry Blendera do stworzenia prostej symulacji walk robotów w czasie rzeczywistym. więcej...

Wirtualny port szeregowy

(015; 20.08.2009; arduino, processing, blender)

Opis sposobu tworzenia wirtualnych portów szeregowych w systemie Windows, oraz ich zastosowanie do wymiany danych między programami. więcej...

Pomiar przyspieszenia

(013; 09.08.2009; arduino, processing, blender)

Opis zastosowania akcelerometru do pomiaru przyspieszenia. Sposób podłączenia do Arduino. Przesyłanie danych 10bitowych. Sterowanie obiektem 3D w czasie rzeczywistym z zastosowaniem akcelerometru. więcej...

Wiązania w Blender Game Engine

(011; 31.07.2009; blender)

Opis wiązań z przykładami zastosowania dla obiektów dynamicznych, na potrzeby silnika gry Blendera. więcej...

Arduino to Blender

(010; 28.07.2009; arduino, blender)

Idea sterowania wirtualnym środowiskiem 3D w czasie rzeczywistym z zastosowaniem komunikacji szeregowej oraz języka Python. więcej...

Wstęp do Blender'a

(006; 16.07.2009; blender)

więcej...

 

© Copyright Sebastian Korczak 2009 - 2017