Blender Live Shapes 2
(020; 23.09.2009; blender)
Zmiany względem wersji 1.0
- Obsługa kamery zaimplementowana została bezpośrednio z poziomu skryptu Blender'a z użyciem bibliotek VideoCapture-0.9-2 oraz PIL-1.1.6,
- dla Blendera w wersji 2.49b możliwa jest dynamiczna aktualizacja siatki kolizji obiektu w Blender Game Engine.
- Ze względu na usunięcie pośrednictwa środowiska Processing w obsłudze kamery poprawiona została wydajność systemu.
Uwagi praktyczne.
- Niezbędny jest Blender w wersji 1.49b oraz Python w wersji 2.6.
- Należy zainstalować bibliotekę VideoCapture-0.9-2 dla języka Python, umożliwiającą przechwytywanie obrazu z kamerki internetowej bezpośrednio do Blendera.
- Zalecane jest również zainstalowanie biblioteki Python Imaging Library 1.1.6.
Pliki do pobrania:
BLS2 w widoku 3D:
BLS2.blend
BLS2 w Blender Game Engine:
BGELS2.blend
BLS2 w Blender Game Engine z obsługą kolizji:
BGELS2c.blend