Blender Live Shapes 2 (020; 23.09.2009; blender)

 

 

 

Zmiany względem wersji 1.0
  • Obsługa kamery zaimplementowana została bezpośrednio z poziomu skryptu Blender'a z użyciem bibliotek VideoCapture-0.9-2 oraz PIL-1.1.6,
  • dla Blendera w wersji 2.49b możliwa jest dynamiczna aktualizacja siatki kolizji obiektu w Blender Game Engine.
  • Ze względu na usunięcie pośrednictwa środowiska Processing w obsłudze kamery poprawiona została wydajność systemu.

 

 

Uwagi praktyczne.
  • Niezbędny jest Blender w wersji 1.49b oraz Python w wersji 2.6.
  • Należy zainstalować bibliotekę VideoCapture-0.9-2 dla języka Python, umożliwiającą przechwytywanie obrazu z kamerki internetowej bezpośrednio do Blendera.
  • Zalecane jest również zainstalowanie biblioteki Python Imaging Library 1.1.6.

 

 

 

Pliki do pobrania:

 

BLS2 w widoku 3D: BLS2.blend
BLS2 w Blender Game Engine: BGELS2.blend
BLS2 w Blender Game Engine z obsługą kolizji: BGELS2c.blend

 

© Copyright Sebastian Korczak 2009 - 2024 english versionpolish version